2 Ekim 2014 Perşembe

Kimse Yok mu Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği’nin Yardım Toplama Yetkisi Bakanlar Kurulu Kararıyla Kaldırıldı

Kimse Yok mu Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği’nin Yardım Toplama Yetkisi Bakanlar Kurulu Kararıyla Kaldırıldı

Kimse Yok mu Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği’nin yardım toplama yetkisi Bakanlar Kurulu Kararıyla kaldırıldı. Dernek artık artık yardım toplayamayacak 

Fethullah Gülen cemaatine yakınlığı ile bilinen Kimse Yok mu Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği’ne Bakanlar Kurulu kararıyla 6 Şubat 2007 yılında verilen izin almadan yardım toplama yetkisi yine Bakanlar Kurulu'nun aldığı kararla kaldırıldı.
.
Alınan karar dernek yönetimine bildirildi. Dernek bundan böyle, Kurban derisi toplamak başta olmak üzere yapacağı tüm yardım toplama işlemleri için en yakın yerdeki mülki amirden izin almak zorunda.

Kimse Yok Mu Derneği Başkanı İsmail Cingöz, verilen karara ilişkin kişisel Twitter hesabından tepki mesajı paylaştı. Cingöz mesajında, “Bitirme operasyonu başarıyla tamamlanmış!!! ve resmi gazetede (takvim ve star) yayınlanmasının ardından bize de tebliğ edildi. İzinsiz yardım toplama hakkı elinden alınarak yarından itibaren milyonların mağduriyetine ve beddualarına imza atılmıştır” Bu imzaları bu millet asla unutmayacak”  dedi.