18 Aralık 2013 Çarşamba

Bülent Arınç'ın Yolsuzluk Soruşturmasıyla İlgili Basın Açıklamasında Okuduğu Ayten Şiiri

Bülent Arınç'ın Yolsuzluk Soruşturmasıyla İlgili Basın Açıklamasında Okuduğu Ayten Şiiri 
AKP hükümet sözcüsü Bülent Arınç yolsuzluk operasyonuyla ilgili basın açıklaması yaptı. Arınç Cemaate Ümit Yaşar Oğuzcan'ın "Ayten" şiiriyle gönderme yaptı.

7 kere 7 49! Beş kere beş 25 elde var Ayten
Bir gazetecinin, "Bir banka genel müdürünün evinde ve bakan çocuğunun evinde çıkan para miktarını ölçülü buluyor musunuz? Açıkladığınız kesimden bir cemaati anlayabilir miyiz” sorusuna karşılık olarak, “7 kere 7 49! Beş kere beş 25 elde var Ayten. Bu kadar laf söyledikten sonra siz cemaat mi var derseniz, cemaatle karşı karşıya getirecek bir anlam yüklemek doğru değildir." dedi

Arınç, “7 kere 7 49! Beş kere beş 25 elde var Ayten. Bu kadar laf söyledikten sonra siz cemaat mi var derseniz, cemaatle karşı karşıya getirecek bir anlam yüklemek doğru değildir. Cemaat temiz olduğunu, hizmetler yaptığını, başındaki insan söz konusu ise ona olan sevgimizin ne kadar büyük olduğunu her yerde söylemiş bir insanız. Eğer bir alçaklık söz konusu ise onlara hamletmek doğru olmaz. Bu sözlerimle cemaati hedef aldığım anlaşılamaz. Emniyetin yaptığı açıklamanın iki boyutu var. Oradaki inceliğe bir daha dikkatinizi çekeyim. Birileri emniyette birilerinin tasfiye edildiğinden ısrarla bahsediyorlardı. Onlar başka yerlere atıldılar, bu operasyonu kendi üzerlerine alıp hükümeti hedef tahtasına alanlar vardı.”  diye konuştu.


Milyon Kere Ayten

Şair: Ümit Yaşar Oğuzcan
Ben bir Ayten'dir tutturmuşum
Oh ne iyi
Ayten'li içkiler içip
Sarhoş oluyorum ne güzel
Hoşuma gitmiyorsa rengi denizlerin
Biraz Ayten sürüyorum güzelleşiyor
Şarkılar söylüyorum Şiirler yazıyorum
Ayten üstüne
Saatim her zaman Ayten'e beş var
Ya da Ayten'i beş geçiyor
Ne yana baksam gördüğüm o
Gözümü yumsam aklımdan Ayten geçiyor
Bana sorarsanız mevsimlerden Aytendeyiz
Günlerden Aytenertesidir
Odur gün gün beni yaşatan
Onun kokusu sarmıştır sokakları
Onun gözleridir şafakta gördüğüm
Akşam kızıllığında onun dudakları
Başka kadını övmeyin yanımda gücenirim
Ayten'i övecekseniz ne ala, oturabilirsiniz
Bir kadehte sizinle içeriz Ayten'li İki laf ederiz
Onu siz de seversiniz benim gibi
Ama yağma yok
Ayten'i size bırakmam
Alın tek kat elbisemi size vereyim
Cebimde bir on liram var
Onu da alın gerekirse
Ben Ayten'i düşünürüm, üşümem
Üç kere adını tekrarlarım, karnım doyar
Parasızlık da bir şey mi
Ölüm bile kötü değil
Aytensizlik kadar
Ona uğramayan gemiler batsın
Ondan geçmeyen trenler devrilsin
Onu sevmeyen yürek taş kesilsin
Kapansın onu görmeyen gözler
Onu övmeyen diller kurusun
İki kere iki dört elde var Ayten
Bundan böyle dünyada
Aşkın adı Ayten olsun