1 Nisan 2012 Pazar

Survivor 1 Nisan 2012'de Ada Konseyi Toplandı Ünlülerden Kimi Eledi


Survivor 1 Nisan 2012'de Ada Konseyi Toplandı Ünlülerden Kimi Eledi
Survivor 1 Nisan 2012'de yapılan dokunulmazlık yarışını gönüllüler kazandı. Ada konseyi toplanarak elenmesini istedikleri iki ünlünün ismini belirledi. Ünlülerden biri Sibel Tüzün olurken, ikinci isim gönüllülerden ünlüler takımına geçen Anıl oldu.


Ünlülerin büyük bir çoğunluğunun Anıl'ı yazması dikkatlerden kaçmadı. Anıl gönüllülerden birinin çekilmesi nedeniyle yarışmaya son anda katılmıştı.  Survivor'a gönüllüler takımında başlayan Anıl,  ünlülerden Nezin Survovir'a katılamaması nedeniyle gönüllülerin oylamasıyla ünlüler takımına geçmişti.

Elenecek ünlü SMS oylarıyla belirlenecek. Ünlülerden ilk elenen kişinin ismi 2 Nisan 2012 tarihinde Survivor'da açılanacak.

Ünlülerden ilk elenen kişinin ismi 2 Nisan 2012 tarihinde Survivor'da açılanacak. Elenecek ünlü halk oylamasıyla yani SMS oylarıyla belirlenecek.

Ünlülerin ezici çoğunluğunun Anıl'ı yazması tepkilere neden oldu. Halkın SMS oylarıyla Anıl'ı korumaya alıp almayacağı sorusunu akla getiriyor...



Tweetlerde Gösterilen Tepkiler
  • Survivoru hic izlemezdim,bu gece izledim cok sinir oldum, kiytirik unlulerin, unsuz cocugu dislamasi ne ayip seydir. ANIL yaz 2950ye gonder.
  • Survivor'da Ünlüler'de yarışan Anıl'a verilen destek tweetleri Anıl'ı trending topics (TT) listesine taşıdı.
  • yaaa dayanamadım açtım pc mi!ya acun bu çocuğu sen gönderdin ünlülere! ama biz sahip çıkarız ANIL a
  • ANIL 2950 ttlılarım anıla destek tam destek:)
  • Arkadaşlar oylamanın sonucunu şimdiden açıklıyorum : %97 Anıl , %2 Sibel Tüzün %1 Ahtapot.
  • Benim oylar Anıl ' a!!! Hadi ben basladim bile 2950 ye Anıl yaz...