3 Mart 2011 Perşembe

Nedim Şener Kimdir Nedim Şener Kim Nedim Şener Biyografisi



NEDİM ŞENER
1966'da Almanya'da doğdu. Gazeteciliğe 1991 yılında, İlk Haber adlı gazetede adım attı. 
1992-1994 arasında Dünya gazetesinde çalıştıktan sonra aynı yılın Kasım ayında Milliyet gazetesinde muhabir olarak görev yapmaya başladı. Şener, halen aynı gazetede görevine devam ediyor.



1999'da "Metin Göktepe Gazetecilik Ödülü"nü kazandı.

"Kod Adı Atilla" ile Alaattin Çakıcı'nın bilinmeyen yönlerini açığa çıkartırken yolsuzlukları da ortaya serdi. 
Nedim Şener’in bugüne kadar yolsuzluk, vergi kaçakçılığı, organize suç örgütleri, terör finansmanı, istihbarat cemaatler hakkında toplam sekiz kitabı yayınlandı. Gazetecilik örgütleri yanında sivil toplum kuruluşlarından da ödüller alan Şener, muhabirliğin yanında Posta gazetesinde "Soruşturuyorum" başlığıyla köşe yazıları kaleme aldı.


Nedim Şener, iki yıldır Uğur Dündar yönettiği birlikte Arena programına katılıyor. 
 "Dink Cinayeti Ve İstihbarat Yalanları" kitabı yazdı. Kitapta öldürülen Agos gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Hrant Dink'in davasındaki ilginçlikleri biraraya getirdi. Bu kitap nedeniyle iki ayrı dava kapsamında 28 yıl hapis istemiyle yargılandı ve beraat etti.


Özellikle Dink cinayeti haberleriyle kamuoyunda çokça kişi tarafından taktir edildi.


"Ergenekon Belgelerinde Fethullah Gülen Ve Cemaat" kitabını yazmıştır.