Zayıflamak İsteyenler Günde kaç Kalori Almalı Kaç Kalori Azaltmalı


Günde Kaç Kalori Almak Gerekir
Öncelikle, dengeli bir beslenme programı uygulayarak vücudunuzdaki her bir kilo için 20 kalori almalısınız. Buna, günlük aktivite durumunuza göre 400-700 kalori daha eklemelisiniz. Mesela 65 kiloda aktif bir kadın günlük olarak 1800-2000 kalori alması gerekir.
Bu kişi haftada yarım ile bir kilo vermek istediğinde, günlük kalori miktarını 500 kalori azaltması lazım. Eğer daha kalıcı ve sağlıklı kilo çözümleri istiyorsanız, diyet yaparken günlük kalori miktarından 250 kalori indirin ve 250 kaloriyi yaktıracak kadar da egzersiz yapın.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben 1 haftadir diyeteyim ve tek 2 kilo verdim ve halen devam
Ediyorum ama neden veremiyorum devam
Kilolarimii bu beni cok uzuyo
Ben 85 kiloydum ve simdi 82.4 ben gunde kac kalori yemem gerek
Benim acilen hemen kilo vermem lagzim 2 haftanin icinde bana yardimci olsaniz cok sevinirimm

Adsız dedi ki...

sabahları bir bardak ılık suya 1 limon sıkarak içmelisiniz ama bunu her sabah düzenli olarak içmelisin iştahım cok diyorsan o zaman sna mate çayını öneririm işe yarar

Adsız dedi ki...

ZAYİFLAMAK İSTİYORUM ÇOOOOK. 82 KİLOYUM 1.65 BOYUM VAR BİR ÇOCUK MANNESİYİM 20 YAŞİNDAYİM ZAYİFLAMAK İSTİYORUM BASENLERİMİ YOK ETMEK İSTİYORUM YARDİMCİ OLUUUN

Adsız dedi ki...

Öncelikle bilmemiz gereken hareketsiz bir yaşamda kilo vermek zordur.Her gün yürüyüş yapın.Hızlı bir tempo ile 12 saatlik bir yürüyüş size 1 kilo yağ yaktırır.Günde 1 saatlik bir yürüyüş yapan 12 günde 1 kg zayıflar ancak.Almanız gereken kaloriyi geçmemek üzere beslenin.Almanız gereken kalori kilonuzun 20 ile çarpımı kadar olan miktar sizin hayatınızı sağlıklı olarak devam ettirmeniz için yeterlidir. Bıkmadan her gün yürüyün bol bol yürüyün hem saglıgınıza kavuştugunuzu hem zayıfladıgınızı göreceksiniz. Selamlar....

Adsız dedi ki...

14 yasındayım 80kıloyum lütfen bana yardımcı olun

Adsız dedi ki...

Ben 27 yasindayim iki cocugum var gecen sene martta basladim regime ortalama iki kilo verdim haftada 5,6 ay devam ettim 15 kilo verdim 81 kilodan 66 a dustum hersey yedim ama kucuk tabaklarla sanada oneririm acele etmek ise yaramiyor

Adsız dedi ki...

Bende

Adsız dedi ki...

Ben 16 yaşındayım ve 74 kilo 1.69 boyundayım. Kilo vermek istiyorum arkadaslarim gibi gozukmek istiyorum saglikli olmak icin ne yapmaliyim. Ve tatlilara asiri duskunlugum var yardim ederseniz sevinirim tesekkurler

Adsız dedi ki...

16 yasindayim 164 boyum var 53 kiloyum 50ye dusmek istiyorum ne yapmak gerek yardimci olun 64 den 53 e dustum ama aryik diyet yapmaktan yoruldum bisey önerin lutfenn

Adsız dedi ki...

14-15-16 yaslarindaysaniz ve zayiflamak istiyorsaniz programiniz soyle olmali. ilk olarak kendinize bir spor .edinin tavsiyem basketbol bu kalori yakmaniza en yardimci olan durum yaktiginizi fark etmezsiniz bile . yemek konusuna gelirsek sabah bir haslanmis yumurta sart birde portakal suyu filan. ara ogun olarak bir adet elma. öglen yemeginde ise tavuk , et veya sebze aksam sadece portakal suyu veya bir adet elma.cok acikirsaniz yiyin ama gunden gune azaltin yediginiz miktari. ve bol bol mekik cekin bunlari uygularsaniz cok sey kazanirsiniz.

Adsız dedi ki...

17 yaşında ve 80 kgyim naşıl zayıflarım 50 kg olmak istiyorum

... dedi ki...

16 yaşındayım 50.4 kiloyum diyet yapıyorum ama ayda sadece 2 kilo verebiliyorum 2 ay spor salonuna gittim ama 4 kılo verebildim sadece akşem yemeği yemeyin sadece portakal suyu demişsiniz ama öğün atlamak çok tehlikeli yazıyor

Adsız dedi ki...

mehaba ben 15 yaşındayım yaklaşık 80 kiloyum byum 164 yardım edin uygun bir diyet listesi nolurrr

Sponsorlu Bağlantılar

internethaberoku son yazılar

Arşiv