23 Ekim 2014 Perşembe

CHP Grup Başkanvekilliğine Levent Gök Seçildi

CHP Grup Başkanvekilliğine Levent Gök Seçildi 
CHP Yalova Milletvekili Muharrem İnce’den boşalan grup başkanvekilliği için seçim yapıldı.  Grup başkanvekilliği seçimini Ankara Milletvekili Levent Gök kazandı. 

Yapılan grup başkanvekilliği seçiminde; Levent Gök 65 oy,  Ankara milletvekili İzzet Çetin 39 oy alırken, 14 oy ise boş çıktı.  

Grup Yönetim Kurulu üyeliklerine; Çanakkale Milletvekili Ali Sarıbaş, Gaziantep Milletvekili Mehmet Şeker ve Kocaeli Milletvekili Hilal Kaplan seçildi. Grup denetçi üyeliğine ise Bursa Milletvekili İlhan Demiröz seçildi.

Seçimden sonra basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Gök Parti Meclisi üyeliğinden istifa etmesine ilişkin bir soru üzerine şunları söyledi:

“Arkadaşlarımız demokratik iradelerini gösterdiler. Ben seçimler ertelendikten sonra aslında ilkinde de istifa ederdim ama seçime geldiğim zaman bir aday olacağını bilmiyordum karşımda ama daha sonraki süreçte seçim ertelendikten sonra hem siyasi ahlak açısından bir yere aday olduktan sonra o makamın bırakılması gerektiğini düşünerek o davranışı gösterdim, bugün seçilmeyebilirdim de bu çok da doğal bir tablo olurdu. Gördüğünüz gibi CHP kendi iç görevlerini kendi içinde demokratik ortamda yarışarak milletvekillerinin ve örgütün görüşünü alarak çözüyor. Ben bugünkü tablodan son derece mutluyum.”