8 Mayıs 2014 Perşembe

Gürsel Tekin CHP Genel Sekreteri Oldu

Gürsel Tekin CHP Genel Sekreteri Oldu
CHP'de Genel Sekreterlik makamına Gürsel Tekin getirildi. CHP'de Merkez Yönetim Kurulu (MYK) yenilendi, Gürsel Tekin yeni Genel Sekreter oldu.

CHP Merkez Yönetim Kurulun'da yapılan değişiklikler şöyle:

Gürsel Tekin: Genel Sekreter

Tekin Bingöl: Parti örgütü ve örgüt yönetimleri

Haluk Koç: İdari ve Mali işler

Bülent Tezcan: Hukuk ve seçim işleri

Seyhan Erdoğdu: Parti içi eğitim

Sezgin Tanrıkulu: İnsan hakları

Emel Yıldırım: İletişim, tanıtım, basın ve halkla ilişkiler

Veli Ağbaba: Yerel yönetimler

Yakup Akkaya: İşçi ve memur sendikaları, emekliler ve emek büroları

Erdoğan Toprak: İşveren sendikaları ve kuruluşları

Aytun Çıray: Sivil toplum örgütleri ve diğer meslek kuruluşları

Faruk Loğoğlu: Dış ilişkiler ve yurtdışı örgütlenmeler

Faik Öztrak: Ekonomi politikaları

Burhan Şenatalar: Sosyal politikalar

Şafak Pavey: Doğa hakları

Sencer Ayata: AR-GE; Bilim, yönetim ve kültür platformu

Emrehan Halıcı: Bilgi ve iletişim teknolojileri