8 Nisan 2014 Salı

Orhan Övet Kimdir Orhan Övet Km Orhan Övet Özgeçmişi Orhan Övet Biyografisi

Orhan Övet Kimdir Orhan Övet Km Orhan Övet Özgeçmişi Orhan Övet Biyografisi

Kemal Kılıçdaroğlu'na Saldıran Orhan Övet Kimdir  
CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'na TBMM'de yumruklu saldırıda bulunan Orhan Över 1986 Erzurum doğumlu. Çok sayıda sabıkası olduğu bildirilen saldırganın işsiz olduğu bildirildi.  

Saldırganın ilk ifadesinde Erzurum doğumlu olduğunu ve  Ankara Altındağ’da yaşadığını söyledi.

Orhan Övet ifadesinde, “CHP grubuna geldiğimi söyleyerek Meclis’e girdim. Yumruklamayı kafaya koydum, o yüzden geldim. Bekledim girişini, uygun fırsatta da yumruğu attım.” dedi

Orhan Övet AKP Üyesi
AKP Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Çelik Twitter’dan yaptığı açıklamada, CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu’na yumruk atan saldırganın AKP üyesi olduğunu ve olaydan hemen sonra partiden ihraç edildiğini açıkladı.

İşte Hüseyin Çelik'in, Twitter’dan yaptığı açıklama:
Sn. Kılıçdaroğlu'na saldıran Orhan Övet'in 2012'de Emirdağ'da partimize kaydolduğu tespit edilmiş ve olay sonrası derhal ihraç edilmiştir. 
9 milyon küsûr üyemiz vardır. Onlarca sabıkası olan birinin Partimize üye kabul edilmesini, ciddi bir özensizlik olarak değerlendiriyoruz. 
Bu vesileyle Sn. Kılıçdaroğlu'na bir kez daha geçmiş olsun dileklerimizi bildiriyoruz. 
Orhan Övet, Emirdağ değil Elmadağ ilçemize kaydolmuştur. Yazım hatasından dolayı özür diler, düzeltiriz.