1 Kasım 2013 Cuma

Sabah Yazarı Sevilay Yükselir'den Şafak Pavey Hakkında İnsanlık Dışı Tweetler

Sabah Yazarı Sevilay Yükselir'den Şafak Pavey Hakkında İnsanlık Dışı Tweetler
CHP Genel Başkan Yardımcısı ve İstanbul Milletvekili Şafak Pavey dün TBMM'de türbanlı milletvekilleriyle ilgili yaptığı konuşmadan sonra yandaş basının hedefi oldu. Sabah Gazetesi yazarı Sevilay Yükselir de Şafak Pavey’in 1996 yılında henüz 19 yaşındayken Zürih’teki bir tren istasyonunda bir koluyla, bir bacağını kaybettiği acı kazayla ilgili akıl almaz ve insanlık dışı iddialarda bulundu.

Sabah yazarı Yükselir attığı tweette Pavey için, “Bu ilk yalanı değil. İsviçre’de 1 çocuğu kurtarmak için mi yoksa kocası terk ettiği için mi o trenin önüne atladı sormak lazım kendisine!” diye yazdı

Sabah gazetesi yazarı Sevilay Yükselir attığı tweetler sosyal medyada büyük tepki topladı.

İşte o tweetler:
“Bu ilk yalanı değil. İsviçre’de 1 çocuğu kurtarmak için mi yoksa kocası terk ettiği için mi o trenin önüne atladı sormak lazım kendisine!”

“Bakın yazdıklarımdan geri adım atıyorum demedim.Sadece bir twet vardı yazmamış olmayı yeğlerdim onu sildim.Gerisi duruyor ve aynı noktadayım"

"Bakın bi daha yazıyorum.Son kez.O tweti doğru olmadığı için silmedim.Dostumun uyarısı üzerine sildim.Siz hakaret ettiniz diye değil!"