3 Kasım 2013 Pazar

Fenerbahçe Yönetim Kurulu Aday Listelerinde Kimler Var

Fenerbahçe Aziz Yıldırım'ın Yönetim Kurulu Aday Listesi, Fenerbahçe Mehmet Ali Aydınların Yönetim Kurulu Aday Listesi, Fenerbahçe Yönetim Kurulu Aday Listelerinde Kimler Var, Fenerbahçe Başkanını Seçiyor 2013.

Aziz Yıldırım'ın Yönetim Kurulu Aday Listesi

Başkan: Aziz Yıldırım

Asil Üyeler: Abdullah Kiğılı, Mithat Yenigün, Mahmut Nedim Uslu, Nihat Özbağı, Ahmet Özokur, İlhan Yüksel Ekşioğlu, Ender Alkaya, Ahmet Tahir Perek, Ömer Temelli, İsfendiyar Zülfikari, Deniz Tolga Aytöre, Mehmet Şekip Mosturoğlu, Turhan Şahin, Erhan Türkoğlu

Yedek Üyeler: Ünal Uzun, Hakan Dinçay, Mehmet Selim Kosif, Mustafa Serdar Erkan, Yalçın Haker, Metin Doğan, Selim Sapan

Mehmet Ali Aydınlar'ın Yönetim Kurulu Aday Listesi

Başkan: Mehmet Ali Aydınlar

Asil Üyeler: Hamdi Akın, Nezih Barut, Dursun Ekşioğlu, Şaban Erdikler, Necdet Ersoy, Faik İçmeli, Engin Keçeli, Selim Koray, Metin Şen, Recep Tanrıverdi, Cem Topçuoğlu, Mehmet Torun, Nuri Tuna, Tankut Turnaoğlu

Yedek Üyeler: Mehmet Okay, Nejat Taşdemir, Erkan Güral, Esra Kazancıbaşı Öztekin, Selim Ergüder, Hasan Tanyeli, Ekrem Eray Arda