17 Ocak 2012 Salı

Nihat Kahveci Futbolu Bıraktı Nihat Kahveci Futbol Hayatını Noktaladı


Nihat Kahveci Futbolu Bıraktığını Açıkladı 

Türk futbolunun son dönemine damga vuran futbolculardan Nihat Kahveci, aktif futbol hayatına son verdiğini açıkladı.

NTV Spor canlı yayınına katılan Nihat Kahveci şu açıklamalarda bulundu:

"Her güzel başlangıcın bir sonu vardır. 1998’de 1. lig’de oynamaya başladım. Bu süreçte güzel günler yaşadım. İnişli-çıkışlı anlar yaşadım. Sağlıklı olduğum sürece çok keyif adım. Ama yaş da ilerledikçe insan istediği şeyleri yapamıyor.

Türkiye maceram da iyi geçmedi. Önce kendime çok kızdım. İster istemez ağır eleştiriler aldım. Beşiktaş’tan ayrıldığımda bırakmayı düşünüyordum. Ama bir süre verdim kendime. Sonra ailemle birlikte böyle bir karar aldık. Herkese teşekkür ediyorum. Bundan sonra vereceğim karar doğrultusunda çalışacağım.

Şu an ailemle İspanya’ya yerleştim. Onların da geleceğini düşünüyorum. Şu an çok mutluyuz. Türkiye’ye dönüş gözükmüyor. Uzun yıllardır bu işin içindeyim. Biraz dinlenmek istiyorum. Şu an ne yapacağım hakkında bir karar vermedim. Futbolun içinde devam etmek istiyorum."