9 Ocak 2012 Pazartesi

Can Bonomo Kimdir Can Bonomo Kim Can Bonomo Biyografisi Can Bonomo Özgeçmişi


Can Bonomo Kimdir  
Can Bonomo İzmir'de doğdu.
müziğe 8 yaşında gitar çalarak başladı.
Ortaokul ve lise boyunca sürdürdüğü müzik çalışmalarına İstanbul’da devam etti.
17 yaşında İstanbul'a gelmeye  karar veren Bonomo, müzik dünyasına ses prodüksiyonculuğu yaparak atıldı.
Bilgi Üniversitesi’nde Sinema-Televizyon Bölümü’nde okudu.
Üniversite yıllarında Radyo Klas, Number One FM ve Radio N101’de radyoculuk yaptı.
Daha sonra, televizyona geçerek Number One TV ve MTV’de televizyon programları hazırladı. Televizyonculuk kariyeri süresince çeşitli reklamlarda rol aldı.

Can Bonomo Kendini Anlattı:
24 yaşındayım. 8 yaşında müziğe başladım. 
Küçük yaşlardan itibaren de beri şiir yazıyorum. 
Bilgi Üniversitesi’nde Sinema bölümünü bitirdim. 
Okul yıllarında müzik ile daha çok ilgilendim. Amatör olarak çalışmalar yaptım. Yazdığım şiirleri besteledim. 
İlk albümümü 8–9 ay önce çıkardım. 
Daha ilk albümünü yeni çıkartan biri olarak TRT’nin bu teklifi bana yapması beni çok mutlu etti. Ve bu kadar isim konuşulurken bundan birkaç gün önce TRT beni aradı ve yarışmaya benim katılmamı istedi. Hiç düşünmeden kabul ettim. Bu benim için önemli bir şey çünkü. Bu işin bir matematiği var. Bu matematiği göz önünde bulundurarak yalın bir iş yapacağım. Tabii ki bu şarkının içinde bize ait motifler olacak. Yani kendi şarkılarımdan, kendi albümümden çok uzak bir şey yapmayacağım. Elimde birkaç tane beste var. Onlar üzerine yoğunlaşacağım. Ve İngilizceye hâkim olduğum için yazdığım sözleri iyi şekilde İngilizceye çevireceğime inanıyorum.