23 Eylül 2016 Cuma

Örgütlü Mücadelenin Gücü Kazandı Kazanacak!

Örgütlü Mücadelenin Gücü Kazandı, Kazanacak!
15 Temmuz darbe girişiminden sonra binlerce kamu emekçisi tutuklandı, ihraç edildi ya da açığa alındı. Darbeci FETÖ’cüler için çıkartılan KHK’ler muhalefet için silah oldu. AKP’li olmayan, AKP politikalarını eleştiren herkes terörist, vatan haini ve darbeci ilan edildi.

Artık farklılıklara tahammül yok. AKP’nin politikalarını eleştirdiği, laik bilimsel, demokratik ve çağdaş eğitimi, demokrasiyi ve barışı savunduğu için, Ankara katliamı başta olmak üzere yüzlerce ölüme dur dediği için, Eğitim Sen’in 11.500 üyesi terörist ilan edilerek açığa alındı.

Tunceli’de açığa alınan Eğitim Sen üyesi öğretmenlerden 419’unun göreve geri döndüğü gibi diğer illerdeki binlerce eğitim emekçisi de sendikalarına sahip çıkarak ve sendikalarıyla birlikte mücadele ederek kazanacaklardır.

Böyle zor zamanlarda örgütlü mücadelenin gücü ve önemi bir kez daha ortaya çıktı. Örgütlü mücadele eden her birey Eğitim Senliler gibi kazanır.

Türkiye’nin dört bir yanında 50 binin üzerinde öğretmen, binlerce, asker, polis, hakim, savcı, öğrencinin sorununun çözümü örgütlü mücadeleden geçmektedir.

Darbe karşıtı OHAL zedeler dayanışma içerisinde bu karanlığa karşı mücadele etmelidirler.

Biz CHP olarak bu örgütlü mücadeleyle dayanışma içerisinde olduk ve olmaya devan edeceğiz.

CHP her zaman örgütlü mücadelenin gücüne inandı. Bu inançla da toplumun hem bireyleriyle hem de örgütlü güçleri ile birlikte olacaktır.

Alman Friedrich Martin Niemöller dediği gibi; “Naziler komünistler için geldiğinde sesimi çıkarmadım, çünkü komünist değildim. Sosyal demokratları içeri tıktıklarında sesimi çıkarmadım, çünkü sosyal demokrat değildim. Sonra sendikacılar için geldiler, bir şey söylemedim, çünkü sendikacı değildim. Sonra Yahudiler için geldiler, sesimi çıkarmadım, çünkü Yahudi değildim. Benim için geldiklerinde, sesini çıkaracak kimse kalmamıştı.”

Kurtuluş yok tek başına ya hep beraber ya hiç birimiz.

Kamu emekçilerinin 100 yıllık mücadele tarihlerinde hep söyledikleri gibi…

Biz çocuklarımıza onurlu bir gelecek bırakacağız!

YA SİZ!

Kahramanmaraş
23.09.2016
Yıldırım Kaya
CHP Parti Meclisi Üyesi