14 Kasım 2015 Cumartesi

Paris saldırısının Türk tanığı katliamı anlattı: Herkes ölü taklidi yaptı ama...

Paris saldırısının Türk tanığı katliamı anlattı: Herkes ölü taklidi yaptı
Paris saldırısından sağ kurtulan 23 yaşındaki Türk Fehmi B. katliam anını anlattı: "Herkes ölü taklidi yapmaya çalıştı ama bir şey fark etmedi."

Paris katliamından sağ kurtulan 23 yaşındaki Türk Fehmi B.  şunları anlattı: 
"Ben sahne önündeydim, bir anda havai fişeğe benzer sesler duydum. İlk anda bunu gösterinin bir parçası zannetim. Sonra arkama döndüm ve bir kadının gözüne kurşun isabet ettiğini gördüm. Kafasını tutup yere yıkıldı. Sonra yerkes yerlere yattı, silah sesleri duyuluyordu. Saldırganlar yerlere yatan insanlara rastgele ateş ediyordu. Herkes ölü taklidi yapmaya çalıştı ama bir şey fark etmedi. Ben cenin pozisyonunda yatıyordum ama birilerinin cesedi ayaklarımı hareket ettirmeme engel oluyordu. Sonunda ayakkabılarımı ayağımdan sıyırıp, yaralı üç kişiyle birlikte sahne arkasındaki çıkışa doğru koştum."