14 Ekim 2015 Çarşamba

Ömer Deniz Dündar Kimdir

Ömer Deniz Dündar Kimdir
Emniyetin açıkladığı IŞİD'in canlı bomba listesinde yer alan Ömer Deniz Dündar'ın babası konuştu. Dündar, defalarca Emniyete gidip oğlunu ihbar ettiğini, tutuklanmasını istediğini, ancak sonuç alamadığını söyledi.

Ömer Deniz Dündar'ın babası şu açıklamaları yaptı:
"Benim oğlum böyle bir şey yapamaz. Oğlumu Suriye’den geri getirmek için defalarca emniyete gittim. Oğlum 2014 yılında Adıyaman’a geldi. 8 ay yanımda kaldı. Ben oğlumu Emniyet’e şikayet ettim. Emniyet’e, ‘bunu alın cezaevine atın’ dedim. İfadesi alındıktan sonra oğlum serbest bırakıldı. 8 ay sonra Suriye’ye gitti. Ömer Deniz evliydi. Ömer Deniz’in bir çocuğu vardı. Ömer Deniz’le sekiz aydır hiç konuşmuyorduk. Şimdi ben ne yapacağım? Oğlumun böyle bir saldırı yaptığına dair emniyetten bana bir bilgi verilmedi’ dedi.
Ömer Deniz Dündar'ın Yunus Emre Alagöz ile birlikte yaptığı Ankara katliamını gerçekleştirdiği güçlü bir ihtimal olarak araştırılıyor.