2 Ekim 2014 Perşembe

Cem Yılmaz Adalete Fener Yak Filminde Rol Aldığım İçin Pişman Değilim Takımımı Destekledim

Cem Yılmaz Adalete Fener Yak Filminde Rol Aldığım İçin Pişman Değilim Takımımı Destekledim
Adalete Fener Yak filminde rol aldığı için yeni filmi boykot edilen Cem Yılmaz ilk kez konuştu. Yılmaz, "Adalete Fener Yak filminde rol aldığım için pişman değilim, takımımı destekledim" dedi.

Adalete Fener Yak kampanyası kapsamında çekilen video filmde rol alan Cem Yılmaz, Galatasaraylılar ve Trabzonsporlular'ın filmi boykot edecekleri haberleriyle ilgili ilk kez konuştu. Gazeteci Mevlüt Tezel'in sorusunu yanıtlayan Yılmaz, "O videoda olduğum için pişman değilim, takımımı destekledim. Boykot çağrısına üzülmedim dersem yalan olur ama eleştirmek insanların en doğal hakkı. Bu dünyada benim hiç saldırgan bir tavrım olmamıştır ki." dedi.