12 Mart 2014 Çarşamba

Berkin Elvan'ın Babası Sami Elvan Başbakan İstese Katilleri Bir Saatte Bulur

Berkin Elvan'ın Babası Sami Elvan Başbakan İstese Katilleri Bir Saatte Bulur
Polis tarafından başından gaz bombasıyla vurulan 269 gün sonra hayatını kaybeden Berkin Elvan'ın babası Sami Elvan CNN Türk'te Enver Aysever'in Aykırı Sorular programına katıldı. Canlı yayında Başbakan Erdoğan'a seslenen Elvan, "İsterse katilleri bir saat içinde bulur. Başbakan Berkin'in katillerini getirmezse suçlu kendisidir, zaten emri kendisi verdi. Benim evladım en azından hırsız değildi, onuruyla gitti." dedi


Berkin'in babası Sami Elvan'ın açıklamaları şöyle:
-Başbakan Berkin'in katillerini getirmezse suçlu kendisidir, zaten emri kendisi verdi.

-Toplumdan tek istediğim, katillerin yargılanması için kamuoyu yaratılması ve gündemde tutulması.

- Kapımın önüne bir ayakkabı kutusu koyacağım, Berkin'in harçlığını her sabah o kutuya bırakacağım.

- Başbakan Kendisini benim yerime koysun. Benim çocuğum o toprakta üşüyor, o çocuğunu ifade vermeye bile göndermedi. Benim çocuğum en azından hırsızlık yapmadı, onuruyla gitti.

- Berkinimin getiremediği o ekmeği, benim oğlumu öldürenlere ya da emir verenlere gönderiyorum. Belki ihtiyaçları vardır.

- Berkin’imiz yaşasaydı adı Berkin Ethem Elvan olacaktı.