14 Kasım 2013 Perşembe

Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı Şubat Ayı Öğretmen Atamaları İçin Başbakan İle Görüşecek

Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı Şubat Ayı Öğretmen Atamaları İçin Başbakan İle Görüşecek
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, 2014 yılı Şubat ayı  öğretmen atamaları için umutlu konuştu. Avcı, Şubat ayı öğretmen atamalarıyla ilgili, Başbakan Tayyip Erdoğan ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek ile kadro konusunu görüşeceğini söyledi. 

Avcı, atama bekleyen öğretmen sayısının 215 bin, toplam öğretmen ihtiyacının ise 127 bin olduğunu açıkladı.

Öğretmenlere kadro verilmesi için milletvekillerinden de destek isteyen Bakan Avcı, “Sizlerin de desteğiyle Maliyemizle de Sayın Başbakanımızla da diğer ilgili bakanlarımızla da bu hususu tekrar bir kere daha müzakere etmek ihtiyacını vurgulayacağım ama bir söz veremiyorum şimdi. Bu benim Milli Eğitim Bakanı olarak tek başıma alacağım bir karar değil, keşke kadrolar hep benim cebimde olsa da hepsini kullansak. Bu konudaki desteğiniz için milletvekillerimize teşekkür ediyorum” dedi.