19 Kasım 2013 Salı

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan Gezi Parkı’nda Bize Saldıranlar Kimse Ahmet Kaya'ya Da Onlar Saldırdı Dedi

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan Gezi Parkı’nda Bize Saldıranlar Kimse Ahmet Kaya'ya Da Onlar Saldırdı Dedi
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan AKP grup toplantısında konuştu. Erdoğan, "Gezi Parkı’nda bize saldıranlar kimse Ahmet Kaya'ya da onlar saldırdı." dedi.

Erdoğan, "Ödül töreninde Ahmet Kaya’ya saldırdılar. Kimler saldırdı. Gezi Parkı’nda bize saldıranlar kimse onlar saldırdı. Şimdi diyorlar ki ben o sırada tuvaletteydim ben o sırada dışarıdaydım ulan hepiniz oradaydınız. Kamera kayıtlarında hepinizi görüyoruz. Yalancının mumu yatsıya kadar yanar." diye konuştu.

Başbakan Ardoğan'ın konuşması sosyal medyada büyük tepki topladı:

Sercan Meriç ‏@sercanmeric
Ahmet Kaya şarkısı söyleyip Ahmet Kaya'ya mı saldırdık "ulan"?

sendikam ‏@sendikam
RTE'dan yüzyılın yalanı "Gezi Parkı’nda bize saldıranlar kimse Ahmet Kaya'ya da onlar saldırdı.

Adnan Bulut ‏@adnanbulutt
Ahmet Kaya'ya saldırılan MGD gecesindeydim. Serdar Ortaç şimdi Akp'li, eşiyle çatal fırlatan gazeteci şu an yandaş kanalın yöneticisi.

FERHAT TUNC ‏@ferhatttunc
Gezi'de gencecik insanları Ahmet Kaya yı linç edenler gibi göstermek siyasi hiç bir ahlaka sığmaz. Dersim ve Ahmet Kaya istismarı acıtıyor!