12 Kasım 2013 Salı

Başbakan Erdoğan Vatandaşa Gavat Diyen Adana Valisi Hüseyin Avni Coş'u Yedirtmeyiz Dedi

Başbakan Erdoğan Vatandaşa Gavat Diyen Adana Valisi Hüseyin Avni Coş'u Yedirtmeyiz Dedi
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 10 Kasım Atatürk'ü anma törenlerinde vatandaşa 'gavat' diyen Adana Valisi Hüseyin Avni Coş'u savunarak yedirtmeyiz dedi. Erdoğan "Arkadaşımın tavrını doğru bulmuyorum ama kusura bakmasınlar Valilerimizi de böyle provokatif eylemlere yedirmeyiz" dedi.

Erdoğan, “Çok açık net söylüyorum arkadaşımızın tavrını doğru bulmuyorum. Ancak medya arkadaşımıza yapılan tavırları neden eleştirmez. ‘Hükümet istifa’, ‘Allah belanı versin’ diyorlar. O da insan... Kalktı bunu yaptı. Tabi ki doğru bulmuyorum. İçişleri Bakanıma talimat verdim. Usulen gerekli incelemeyi yapacaklar. Ama kusura da bakmasınlar. Valilerimizi de böyle provokatif eylemlere kolay kolay yedirmeyiz” dedi.