10 Eylül 2013 Salı

Ahmet Atakan Öldü Polisin Attığı Gaz Bombası Ahmet Atakan'ı Öldürdü

Polisin Attığı Gaz Bombası  Ahmet Atakan'ı Öldürdü
Hatay Armutlu'da  polisin attığı gaz bombası fişeğinin başına isabet etmesiyle ağır yaralanan  22 yaşındaki Ahmet Atakan hayatını kaybetti. 

Oğlumun Katili Benim Polisim Kahramandır Diyenlerdir
DHA'ya konuşan Ahmet Atakan’ın babası Ali Atakan, oğlunun düşerek öldüğü haberlerine tepki göstererek, "Hayır öyle bir şey yok. Böyle şeylere inanmayın. Adamlar işi gücü bırakıp, tertip yapıyorlar" dedi. Baba Atakan, "Sorumlular, o polise güç verip, 'Benim polisim kahramandır' diyenlerdir" diye konuştu.

Ali Atakan "Şu an yüreğimiz yanıyor, acımız çok büyük, bunu yapanlar utansın. Bu polisi kahraman edip, kendisine bu gücü verenler utansın. Onun katilini orda aramak lazım, poliste değil. Polisle de, halkla da bir işimiz yok. Sorumlular, o polise güç verip, 'Benim polisim kahramandır' diyenlerdir. O, ileri demokrasi dersi verenler utansınlar. Bu mu demokrasi, bu mu Müslümanlık? Üzülüyorum, bunlar Müslümanlıktan nasibini almamış. Eğer Müslüman olsa, İslam’dan nasibini alsa, böyle yapmaz. Ona, bu dini kim empoze ediyorsa, gitsin baksın, nedir bu İslam bu muhabbet, öğrensin bakayım. Düşmanlık mı, savaş mı, öldürmek mi, bu mu İslam? İslam bu kadar ucuz değil. Buradan Diyanet İşleri Başkanı’na sesleniyorum. Çıksın, söylesin, bizim vergilerimizle orda. Yeter." dedi