5 Ağustos 2013 Pazartesi

Tekgıda İş Sendikası'nda Olağanüstü Genel Kurul Yapıldı

Tekgıda İş Sendikası'nda Olağanüstü Genel Kurul Yapıldı
Tek Gıda-İş Sendikası'nda  4 Ağustos 2013 Pazar günü yapılan olağanüstü genel kurul ile yeni yönetim belirlendi. 

Tekgıda İş Genel Başkan'ı Mustafa Türkel yeniden Genel Başkanlığa seçilirken, yönetin şöyle oluştu: 

Yönetim Kurulu
Genel Başkan Mustafa Türkel
Genel Sekreter Mustafa Akyürek
Arslan Şirin Genel Mali Sekreter
İbrahim Ören Genel Teşkilat Sekreteri 
Kemal Köse Genel Eğitim Sekreteri

Yönetim Kurulu Yedekler
Latif Gökçay, Engin Öz
Ali Bükülmez
Ali Öner ve 
Ayhan Türkel 

Denetim Kurulu 
Zeki Tekin
Kemal Erkuş
Sebahattin Beytaş

Denetim Kurulu Yedekler
Belgin Akdeniz Demir
Taner Karakaya
Pınar Aydın Çiçekli  

Disiplin Kurulu
Nilüfer Seven
Hamza Kaptan
Zafer Demirci

Disiplin Kurulu Yedekler
Ahmet Karapınarlı
Hamit Maniş 
Harun Ayvaz