26 Haziran 2013 Çarşamba

Cami Müezzini Fuat Yıldırım Başbakan'ı Yalanladı Ben Camide İçki İçen Görmedim Din Adamıyım Yalan Söyleyemem Dedi

Cami Müezzini Fuat Yıldırım Başbakan'ı Yalanladı Ben Camide İçki İçen Görmedim Din Adamıyım Yalan Söyleyemem Dedi

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın günlerdir 'camide içki içtiler' yalanına karşılık, İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nde 6 saat ifade veren Dolmabahçe Bezm-i Alem Valide Sultan Camisi Müezzini Fuat Yıldırım, bir kez daha, "Ben camide içki içen görmedim, din adamıyım yalan söyleyemem" dedi.

Müezzinin Fuat Yıldırım'ın, "Ben camide içki içen görmedim, din adamıyım yalan söyleyemem" açıklamasından sonra, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın halktan özür dileyip dilemeyeceği merak konusu oldu.

Taksim Gezi Parkı eylemlerinde polisin sert müdahalesinden kaçan göstericiler, can havliyle Dolmabahçe Bezm-i Alem Valide Sultan Camisi'ne sığınmış, yaralılara ilk yardımı buradan yapmıştı. Cami Müezzininin 'camide içki içen olmadı' açıklamalarına rağmen, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 'camide içki içtiler' yalanını mitinglerinde ısrarla kullanmıştı.