29 Mart 2013 Cuma

Milli Görüşçü Mili Gazete Yazarı Mehmet Şevket Eygi Camiden Avaz Avaz Ezan Okunmasını Protesto Ediyorum

Milli Görüşçü Mili Gazete Yazarı Mehmet Şevket Eygi Camiden Avaz Avaz Ezan Okunmasını Protesto Ediyorum
Milli Gazete yazarı ve Milli Görüş hareketinin öncü isimlerinden olan Mehmet Şevket Eygi, “Asap Bozukluklarım” başlıklı yazısında." ... hoparlörlerin günde beş kez avaz avaz, bangır bangır, kulak zarlarını patlatırcasına, pencere camlarını zangırdatarak, 125 (belki daha yüksek) desibel şiddetinde ezan okumasını protesto ediyorum." dedi.

Eygi, “Evime yakın büyük caminin altı minaresinde hoparlörlerin günde beş kez avaz avaz, bangır bangır, kulak zarlarını patlatırcasına, pencere camlarını zangırdatarak, 125 (belki daha yüksek) desibel şiddetinde ezan okumasını protesto ediyorum. Benim bu protestomu “Bu adam ezan düşmanı” şeklinde yorumlayan insafsızlara hakkımı helal etmiyorum.” diye yazdı.