4 Mart 2013 Pazartesi

Genel Af Çıkacak Mı Başbakan Erdoğan Devlet Kendisine Karşı İşlenen Suçları Affedebilir Dedi

Genel Af Çıkacak Mı Başbakan Erdoğan Devlet Kendisine Karşı İşlenen Suçları Affedebilir Dedi
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan Balıkesir’de sivil toplum temsilcilerine konuştu. Genel afla ilgili açıklamalarda bulunan Erdoğan, “Devlet kendisine karşı işlenen suçları affedebilir ama kişiye karşı bir af maktulün ve yakınlarınındır” dedi.

 Başbakan Erdoğan’ın Genel Afla İlgili Sözleri
“Genel af çıkacak mı. Kardeşim sen bizi hiç dinlemiyorsun demek ki. Biz bir genel affın olamayacağını defaatle ifade ettik. Devlet kendisine karşı işlenen suçları affedebilir ama kişiye karşı bir af maktulün ve yakınlarınındır.

Ben bu ifadeyi kullandım diye ana muhalefet “şeriat getirmek istiyorlar.

Bununla ilgili çalışma yapmak gerekiyorsa bunu da yapmak durumundayız. Devlet kendisine karşı işlenen suçları affedebilir ama kişiye karşı bir af maktulün ve yakınlarınındır.

Ben buna böyle bakıyorum.

İşte geçenlerde bir bayanı 8 yerinden bıçaklıyor mahkemeye gidiyor sonra yargı bunu serbest bırakıyor. Ben bunu anlamakta zorlanıyorum.

Bu nasıl adalettir sorusunu ben kendime soruyorum. Adalet Bakanı’ma söyledim. Bu işin üzerine nasıl gideceksek gidelim.” diye konuştu.