9 Şubat 2013 Cumartesi

Tuncay Güney Ergenekon Davası Bir Projeydi Bitti Artık İçerdekilerin Çıkması Gerekir Dedi

Tuncay Güney Ergenekon Davası Bir Projeydi Bitti Artık İçerdekilerin Çıkması Gerekir Dedi
SkyTürk 360'ta Şimdi Söz Sende programına Kanada'dan Katılan Tuncay Güney, "Ergenekon davası bir projeydi bitti, artık içerdekilerin çıkması gerekir" dedi. 

Ergenekon davası kapsamında savcılara verdiği ifadeler referans gösterilen Tuncay Güney, Kanada’nın Toronto kentinden SkyTürk canlı yayınına bağlanarak çok ilginç açıklamalarda bulundu. 

Güney yaptığı açıklamada, "Ergenekon davası bir projeydi bitti artık. İçerdekilerin çıkması gerekir. Benim yüzümden tabii ki insanlar cezaevine girmesinler. Ben vicdanen rahatsızım. İşkence görmeseydim o konuşmaları yapmazdım. Ergenekon’un temeli sayılan emniyette verdiğim ifadeler geçersizdir. Devlet beni kullandı. Türkiye’de adalet aramak genelevde bakire aramaktan farksızdır” diye konuştu.