12 Mart 2012 Pazartesi

Gülben Ergen'in Sevgilisine Mesajlar Alırım Sevgilim Rengim Sensin Ben De Senin Gökkuşağını

Gülben Ergen'in Sevgilisine Alırım Sevgilim Rengim Sensin Ben De Senin Gökkuşağını, Gülben Ergen'in Sevgilisine Mesajlar Alırım Sevgilim Rengim Sensin Ben De Senin Gökkuşağını Gülben Ergen Alırım Sevgilim, Gülben Ergen Rengim Sensinnn, Gülben Ergen Ben De Senin Gökkuşağınımmm, Gülben Ergen'in Sevgilisine Mesaj Attığı İddia Ediliyor.


Gülben Ergen'in aşkına attığı şok mesajlar!
Mustafa Erdoğan'dan henüz boşanmamış olan Gülben Ergen sevgilisine aşk mesajları atarken, TNT Kırmızı Halı kamerasına yakalandı.

İşte Gülben Ergen’in sevgilisine attığı o mesajlar!..  
Son günlerde evliliği ve boşanma haberleri ile gündemde olan Gülben Ergen telefonundan ‘Sen canımsın benim, şahdamarımmısın sen benim, sahipmisin sen bana?, rengim sensin, canım o benim’ mesajları atarken kameralara fena yakalandı.

Tnt televizyonunda ekrana gelen ‘Kırmızı Halı’ magazin programı bu skandal mesajları saniye saniye görüntülemeyi başardı.

İşte Gülben Ergen'in cep telefonundan attığı mesajlar..

Alırım sevgilim.

Rengim sensinnn

Ben de senin gökkuşağınımmm..