15 Ocak 2012 Pazar

Kılıçdaroğlu Başbakan'ın Fezlekesi Kalpazanlıktan Benimki Fikir Özgürlüğünden

Kılıçdaroğlu Başbakan'ın Fezlekesi Kalpazanlıktan Benimki Fikir Özgürlüğünden 
CHP Genel aşkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Ahmet Taner Kışlalı Spor Salonu'nda  AKP'den CHP'ye katılım töreninde konuşan. Kılıçdaroğlu şunları söyledi.

"Başbakan "bu fezlekeden kahraman çıkmaz" demiş. Doğru söylemiş. Çünkü bu fezlekeden çıksa çıksa demokrasi adına yüz kızartıcı bir tablo çıkar. Kim dedi kahraman çıkar diye. Senin adamların düşünce özgürlüğünü sınırlandırıyor ama ne yaparlarsa yapsınlar bizi susturamazlar.

Şiir okudu diye 34 ay hapse mahkum oldu, böyle bir fezleke karşısında Recep Tayyip Erdoğan'ı demokrasinin yanında görmek isterdim.

Ama öyle bir tepki verdi ki Türkiye'de demokrasi tarihine kara bir leke olarak geçti, o söz. "Olması gereken oldu" dedi. Bu "oh oldu" demektir. Demokrasi kültürüne bakın siz. Benim de hiçbir CHP milletvekilinin de dokunulmazlığa ihtiyacı yok. O senin ihtiyacındır. Benimle ilgili de Başbakanla ilgili de fezleke varmış. Onun fezlekelerini söyleyeyim: zimmet, kalpazanlık resmi evrakta sahtecilik, cürüm işlemek için teşekkül oluşturmak.

Sen bu adi suçlarla fikir özgürlüğünü nasıl aynı kefeye koyarsın. Bizde çok şükür zimmet yok, otobüs biletlerinde kalpazanlık yok. biz hukuk ve adaleti savunuyoruz. 4 ay hapiste kaldı. Ben isterdim ki bilgelik duyguları gelişsin görüyorum ki intikam duyguları gelişmiş.

Bugün geldiğimiz noktada zulmü alkışlayan kişi Recep Tayyip Erdoğan'dır. Dünün mazlumuydum bugünün zalimi oldun. Başbakan Mehmet Akif Ersoy'un şiirlerini ve ahlakını içselleştirebilseydi durum çok daha farklı olurdu." dedi.