17 Eylül 2011 Cumartesi

Kuantum Düşünce Tekniği Nedir Kuantum Düşünce Tekniği Ne Demek Kuantum Düşünce Tekniği Nasıl Uygulanır


Kuantum düşünce tekniği nedir?
Kuantum düşünce tekniği, yüksek nitelikli bir düşünme biçimidir. Günlük hayatta insanlar kuruntu, vesvese, kalıplaşmış korku düşünceleri üretirler. Kuantum ise geleceğe yönelik olmasını istediklerimiz hakkında hayaller, sesler ve duygularla yapılan bir odaklı düşünme biçimidir. Aynı zamanda bizim hücresel bellek düzeyimizi, bilinçaltımızı, etrafımızdaki elektromanyetik alanı ve tüm hayatı etkiler. Tüm bunlar zincirleme reaksiyon yaparlar.

Herkes kuantum tekniğini uygulayabilir mi?
Herkes bu tekniği çok rahat uygulayabilir. Çünkü, zaten herkes uyguluyor aslında. İnsanlar, hayatlarında inandıkları, korktukları, bekledikleri şeyleri yaşıyorlar. Fakat bunun farkında değiller. Hayatlarında olup biten şeylerin gerisinde yatanın kendi düşünce planları olduğunu bilmiyorlar. Biz, insanların beklentileri ve korkuları dolayısıyla yaşadıkları hayatı yarattıklarının farkına varmalarını sağlıyoruz. 

Kuantum düşünce tekniğini uygulamak, şifaya kavuşmak için size verilen bir ilacı alıp almamak gibidir. Bu tekniği kullanırsanız, hayatınızda olmasını istediğiniz her şeyi yaratabileceğinizi bildiğiniz için, somut sonuçlar alırsınız. 

Örneğin yalnızlıktan kurtulmak, sevmek, sevilmek, evlenmek, yeteneklerinize uygun bir işe girmek, hayatınızı insanca sürdürebileceğiniz bir konfor düzeyine sahip olmak ya da iyileşmek istiyorsunuz. Bütün bunların gerisinde insanın en temel düzeydeki düşünce ve inançları yatar. Bu inanç ve düşüncelerde yaptığımız değişiklik, insanın hayatında da değişilik yapacaktır.