23 Ağustos 2011 Salı

Tokat'ta Eşinin Döverek Sokağa Attığı Hatice E. Devletten Koruma İstedi


Tokat’ta eşinin döverek sokağa attığı 23 yaşındaki Hatice E., devletten koruma istedi. Eşinden şiddet gören kadının durumu gazetecilere anlattığı sırada eşinden tehdit mesajları alması dikkat çekti.

15 YAŞINDA EVLENDİ
Henüz 15 yaşındayken, Selim E. ile evlenen Hatice E. Kuşadası’na yerleşti. 3 çocuk sahibi çift geçimsizlik nedeni ile iki kez ayrılmanın eşiğinden döndü.
DHA’nın haberine göre, geçimsizlikleri devam edince Hatice E., 15 gün önce Tokat’ta oturan babası Ömer Yıldız’ın yanına sığındı. Barışma bahanesiyle Tokat’a gelen Selim E. eşi Hatice E.’yi otomobile bindirdi. Bir süre otomobilde konuşan çift, tekrar kavga etmeye başladı.
Eşini döven Selim E., önce arabadan attı, ardından kayınpederinin evinin yakınlarına getirip bırakarak kayıplara karıştı.
BAYGIN HALDE BULUNDU
Komşular tarafından baygın vaziyette bulunan Hatice E. hastaneye kaldırıldı. Genç kadın bir gün tedavi gördükten sonra taburcu edildi. Hatice E. yaşadıklarını şöyle anlattı:
“8 yıldır şiddete maruz kalıyorum. Artık dayanamadım, boşanmak için buraya geldim. Tokat’a gelmiş. Polise haber verdim ama ilgilenen olmadı. Konuşmak istediğini söyleyerek çok ısrar etti ben de sonunda kabul ettim. Kavga ettik, bana vurmaya başladı. Arabanın kapısı nasıl açıldı, nasıl aşağı atıldım anlayamadım. Gözümü açtığımda arabanın arka koltuğundaydım.  Bu olaydan sonra da sürekli tehdit mesajları gönderiyor. Benim, çocuklarımın ve ailemin hayatından endişe ediyorum. Hiç birimiz dışarı çıkamıyoruz. Devletten koruma talep edeceğim.”
KOCASI YİNE TEHDİT ETTİ
Hatice E., durumu gazetecilere anlattığı sırada annesi Şerife Yıldız’ın telefonuna Selim E.’den tehdit mesajı geldi. Mesajda, “Bayramdan sonra gör neler olacak o evde. O bende. Sana tek bişey söyleyeceğim. O zaman beni ara. Kendin istedin” dedi.
Zor durumda olduklarını gözyaşları içinde anlatan anne Şerife Yıldız, “Bir an önce yakalanmasını cezalandırılmasını istiyorum. Dayanacak gücüm kalmadı. Çocukları parka gönderemiyoruz. Kızımı bu hale getirenin yakalanmasını istiyorum” diye konuştu. BirGün