13 Ağustos 2011 Cumartesi

Şike Soruşturması Başbakan Erdoğan Aziz Yıldırm'la Ne Konuştu


Şike iddiaları Erdoğan'a da uzandı ! 

İddiaya göre, Fenerbahçe Başkanı Yıldırım, TFF seçimleri öncesi Erdoğan'la bir araya geldi. Futbolda şike iddialarına Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın da adı karıştı. İddialara göre, Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) seçimleri öncesi Erdoğan'la bir araya geldi. Görüşmenin ayrıntısı ise Federasyon başkanının kim olacağıydı.

Şike soruşturması kapsamında teknik takibe takıldığı iddia edilen Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'ın, Futbol Federasyonu Başkanlık Koordinatörü Mümtaz Karakaya ile yaptığı telefon görüşmesine ilişkin ilginç detaylar ortaya çıktı.

30 Nisan 2011 tarihli telefon görüşmesinde Aziz Yıldırım'ın 2008 yılında yapılan federasyon başkanlığı seçimleri öncesinde "Başbakanla görüştüm. 'Bana kimi istiyorsun' diye sordu. Benim istemediğim adam başkan olamaz" şeklindeki sözleri polis tutanağına girdi.

İşte Aziz Yıldırım ile Mümtaz Karakaya arasında yapıldığı iddia edilen telefon konuşmasının ayrıntıları:

A.Y.: "Ne yapıyor federasyonumuz"

M.K: "Bekliyor, son günlerini yaşıyor işte"

A.Y: "Ben ulan başbakana gittim de o Mahmut'un seçiminde. Adam bana iki tane şey söyledi. 'Kimi istiyorsan onu söyle' dedi. 'Mehmet Ali Aydınlar mı olsun olsun, Mahmut mu' dedi"

M.K: "O yemeğin sizinle alakası yok o yemek Levent'le alakalı tamamen. Bişey yapmıyor Levent ama bütün herkes Levent'e düşman" dediği,

A.Y: "Oğlum benim yanımda olsun millet düşman olsun. Ben şunu sana söyleyim bil. Benim söylemediğim adam ne başkan olur ne bilmem ne olur onu bilin yani. Sana söyleyimde sende söyle gerekenlere, gereken adamlara söyle yani, terbiyesiz herif ya, yemeğe korkuyor gelemeye benle. Senin İzmir'li başkanın da i..e, tamam mı" dediği tespit edildi. (Taraf)