4 Ağustos 2011 Perşembe

Gülben Ergen Dünyanın En Zengini Benim Çünkü...



"Dünyanın en zengini benim" 
Gülben Ergen çocuklarının kariyerinden önce geldiğini söyledi. Gülben Ergen sanat ve özel hayatıyla ilgili bilinmeyenlerini anlattı.
Ergen, "25 yıl boyunca mesleğim en öndeydi ve zamanımın tamamını alıyordu. Ama şimdi hayatım tamamen çocuklarıma endeksli. Tüm öncelik onlarda, onların sağlığı, rahatı, neşesi yerinde ise işime zaman ayırırım. Onlardan zaman kalırsa sahneye çıkar, konserlere yetişirim. Önce onlar, varsın albüm geciksin. Yeter ki onların sağlığı neşesi yerinde olsun" dedi.

"Taksi plakalarım yok. Birbirinden güzel şarkılarım var. Arsalarım yok, güzel kıyafetlerim var. Hanlarım apartmanlarım yok. Güzel albümlerim var. Benim en güzel hazinem çocuklarımdan sonra gelen sanat yaşamımdır. Çocuklarım var. Dünyanın en zengini benim" diyen Ergen bundan sonra çocuklarım için dizilerde de oynamayacağını söyledi.habertürk