Sibel Üresin Kimdir Sibel Üresin Kim Sibel Üresin Biyorgrafisi


Sibel Üresin Kimdir  
  • 1976 İstanbul doğumlu 
  • Davranış Bilimleri dalında eğitim almış
  • Yaşam Koçluğu ve Aile Danışmanlığı eğitimlerini tamamlayarak uluslararası sertifika sahibi olmuş.
  • Fatih Belediyesi, Ümraniye Belediyesi, Sıcak Yuva Vakfı, Mavi Haliç Derneği, İSEGEV Vakfı gibi kurumlarda eğitim ve seminerler vermiş.
  • Halen Hilal TV'de 'Burda Hayat Var' isimli Kadın ve Aile Programını, VİZYONTÜRK Radyo'da 'Bir Derdim Var' programını hazırlayıp sunmakta. 
  • Habername.com sitesinde haftalık köşe yazıları yazmakta.
  • Yaşam Koçluğu Sertifika Eğitimleri, Farkındalık ve Kişisel Gelişim Seminerleri vermekte.
  • Aile ve Evlilik Danışmanlığı yapmakta
  • Yazılı ve görsel medya dahil, tüm çalışmalarını MAWERA bünyesinde yürütmekte.
  • Çok eşliliği savunmakta. Bir erkeğin dört kadınla evlenebilmesi için Medeni Kanunun değiştirilerek çok eşliliğin yasallaşması gerektiğini savunmakta.!!!!
Sibel Üresin:Çok eşlilik yasallaşmalı
Fatih ve Eyüp belediyelerine danışmanlık yapan Sibel Üresin, çok eşliliğin dinde olduğunu savunarak, “Çok eşlilik yasal olmalı” dedi... Sibel Üresin: Çok Eşlilik Yasallaşmalı DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ


17 yorum:

Adsız dedi ki...

yazılarınız ve röportajlarınız için tebrik ederim doğru bildiğimizi her yerde konuşmak ve anlatmak zorundayız.birilerinin beyni kabul etmesede.ben antalyalıyım.antep ilinde devletin düzenlemiş olduğu kadın çalıştayına üye olarak katıldım.doğuda ki hayatı orada yaşayan ve o bölgenin insanı olan doktorlar anlattı şoke oldum.islamiyyetin emir ve nehiyleri nin altına sığınarak ama islami hiçbir kural ve kaide yok aslında sırf kendi nefsani hareketlerle kendilerine göre oluşturdukları bir yaşam şekli bir düzenle kanundan şiddetli örf ananeler oluşturarark afedersin ama bir ha... dan beter yaşantılar var.bende gerçek islamın birden fazla evliliğin şeklini anlattım bu kaidelerle devletin çok eşliliğe resmi izin vermesi ile çözülebileceğini ifade ettim.doğuda yaşayan arkadaşlar çok mantıklı buldular ama böyle bir yaşantıyı görmemiş ancak ya filimlerde izlemiş yada haberlerde duymuş üye arkadaşlar bana her türlü hakareti yapmaktan geri kalmadılar.sizin yazılarınızı ve konuşmalarınızı takip edince o çalıştaya 350kişi katılıncaya kadar sizin gibi 10 kişi bırak verimli olmayı bu problemin tamamen çözülmesi demektir.iki odalı bir evde 4 kadınla yemek,içmek.cima yapmak bu nasıl bir hayat anlayışıdır.hoşlandığı kişiye tecavüz ediyor,tecavüzcü suçlu değil,tecavüze uğrayan suçlu tek şart o adamın eşi olmak zorunda.isterse olmasın hayatıyla ödemek zorundakimlerin ne dediği önemli değil Kitap,Sünnet,İcmai Ümmet ve Kıyası Fukahadan ayrılmayalım inşallah

Adsız dedi ki...

siz nasıl midesizsiniz arkadaş ya? allah size iyilik sağlık versin ama önce mide versin.

Adsız dedi ki...

ADSIZ 5 Temmuz 2012 11:47 Sen insanmısın ne biçim bir üslubla yazı yazıyorsun? Kadın mısın erkek misin onu bile bilemiyorum ki sana nasıl hitap edeyim. Umarım G. Falan değilsinizdir? Senin haddine mi kalmış doğunun yaşam şekli, Hayvan gibi yaşıyorlar demişsin ben 10 yıl turizmde antalyayıda , bodrumunuda kimin hayvan gibi yaşadığını çok iyi gördüm. Ben senin gibileriyle karşılıklı 10 dakka konuşsam yeter. Ama böyle klavyeden sallamakla olmuyor bazen karşlılıklı konuşulur. Ama senin gibi milyonlarcası varken hangi birine anlatacaksın. Bu arada doğunun tamamen muhteşem insanlardan oluştuğunu savunmuyorum. ÖZET: Senin haddine düşmez bir bölgeyi yorumlamak. Senin asıl derdin ne ben biliyorum aslında...

Adsız dedi ki...

özellikle açıp baktım bu sayfaya Sapık Zihniyetten başka bişi yok ya İnsanları hala din diye kandırmaya devam ediyosunuz belli sibel hanım cinsellikte bayağı profesyonel ALLAH HEPİNİZİ bildiği gibi yapsın

Adsız dedi ki...

sıbel hanım sıze sorarım kı sız onca yıl okumussunuz nasıl boyle bı zıhnıyete sahıp olabılıosunuz bızde ortuluyuz bızde muslumanız sız herseyı cok bıldıgınızden mı kendınızı one cıkarıcı seylerle gundeme gelıosunuz madem kı sızce erkekler ustun o halde luffen gıdın evınıze oturun kocanız konussun erkekler yapar kadınlar yapamaz o halde susun sıbel hanım kuyruk acınız var bellıkı o kadar dıretıyorsunuz lutfen herkes kendı kararını kendı versın sız kendınıze bıctıgınız degerle evınızde oturun

Adsız dedi ki...

dinimiz ülkemizde tam yaşanıyorda tek eksik çok eşlilik mi? gündeme gelmek için dini alet etme sen 3. eş olabilirsin bunu yasal yapamazsın. yazık beynin nasıl çalışıyor şaşıyorum gerçi yaptığın tercihlerden belli oluyor.

Adsız dedi ki...

sbel hanım,
islam bilinmeden fetva verilemez.Acizane 30yıldır bu işin içindeyiz sizin kadar cesaretli değiliz, fetva vermek o kadar ucuz olsaydı sapla saman bir birine karışırdı.herkes kendi alanıyla ilgilensin!çok eşlilik zaruret durumumda ruhsattır,ne fıtridir ne de bir ihtiyaçtır.günümüzde insanlıklarından ödün vermiş bazı mahlukların yaptıkları islam dışı ve insan dışi davranışlarına kılıf arama gayretidir siz alet olmayın.erkek denen mahluklar bir eşin hukukunu korumaktan acizler ne hadlerine ikinci eş!Çok eşlilik fıtri bir şey olsaydı Allah hz havvanın yanında birkaç tane daha yaratırdı.Dikkat edin bir adem bir de havva var!

TC dedi ki...

SİBEL HANIM ÇOK EŞLİLİĞİ SAVUNUYOR YA HERFIRSATTA BİR PROĞRAMDA TESADÜFEN İZLEMİŞTİM KENDİSİ DİYORKİ BEN ERKEK OLSAYDIM KESİN BENDE ÇOK EŞLİ OLURDUM DİYE ŞİMDİ KEDİSİNİ TUTAN YOK MADEMKİ KADIN ERKEK EŞİTLİĞİ VAR HİÇ FARKETMEZ KENDİSİDE DÖRT BEŞ ERKEKLE EVLENİP AYNI EVDE KALABİLİR NASIL OLSA ONUN GİBİ DÜŞÜNENLER TOPLUMU BUNA BAYAĞI HAZIRLADI YOK YAŞAM KOÇU YOK EVLİLİK KOÇU NASIL OLSA BU MİLLETİ KOYUN ZANNEDİYORSUNUZYA A-KIL İNSANLAR SİZİ.

Adsız dedi ki...

Sibel Üresin'e Eren Erdem'i okuyup gerçek dinimizi ve uygulamalarını öğrendikten sonra konuşmasını tavsiye ediyorum..keyfi, uydurma, saçma sapan bilgilerle cahil insanları kandırmaya da çalışmasın..yazıktır..günahtır be..!

İZZET dedi ki...

Herkese selam.Sibel hanımı açık sözlülüğünden ve cesaretinden dolayı kutluyorum.BİR YORUMCUMUZUN DEDİGİ GİBİ;Hz. Ademin yanında bir Havva var.ÇOK DAHA ÖNEMLİSİ,Bu gün TÜİK Verilerine bir göz atarsak görürüzki;Türkiyenin her yerleşim yerinde kadın erkek sayısı eşit. bu ne büyük demografik bir mucize.Bu gerçekliktende anlaşılıyorki,ALLAH TEK EŞLİLİKTEN YANA.

Adsız dedi ki...

Selam,

Fetva vermek Sizede düşmes. Çok eşlik ne zaruri ne kinanicak bir olay. Ister kimse evlenir, ister evlenmes. Rıza varsa problem yok.

Problem ne olur onuda söyleyim, aldatma olur. Bu daha kötü. Hem günah hem kül hakkı. Bunu Allah'a ve eşine nasıl anlatıp helalleșicen... Onu bir anlattın.

Adsız dedi ki...

Kadın ve erkek haklar ile eşit ama hakları değişik.

Adsız dedi ki...

Sayı hiçbir zaman aynı değil ve olamazda. Erkekler savaşta şehit olunca onların sayısı azalıyor. Bundan dolayı bir erkek 4 kadın ile eklenirse madur kadınları koruma altına alıyor. Sibel Hanımı kınama hakkınız yok beyefendi veya hanımefendi.

Adsız dedi ki...

ünlü olmak adına acayip demeçler veren nasıl daha iyi para kazanirimin cevabını ortalığı karıştırarak diye bulan kendinde doğru dürüst ıslami kimlik ve bilgi bulunmayan kişi uresin

Adsız dedi ki...

oha. vallahi oha. ulan , ne dicemi bilemedim. adım esma, kadınım yani. ulan filan deyince erkek sanılabilir.değilim.
lan arkadaş, sanki türkiyede herrrr bi şey dört dörtlük, din iman ohh kıskandırır cinsten başka ülkeleri. yahu be kadın, senin kafan çok güzel, güle güle kullan ..
sanki bi tamam yaşıyoruz dini imanı, hz. muhamedin her güzel ahlakını bi tamam uyguluyoruz gibi,sanki amellerimiz sünnetin dibiymiş gibi, aşmışız gibi geriye bi dört karı almak kaldı he mi ? sana allah hidayet versin hidayet ..şanlıurfada dahiliye doktoruyum ben. doğunun pisi de var temizi de. ya yok, ben dicek söz bulamadım dakikalardır şoklardayım!!

Adsız dedi ki...

sıbel hanım cok eslilik konusunda haklı arkadaslar butun müslüman ülkelerde bu mesele gayet mesru bizim niye zorumuza gıdıyor erkektır hovardalıkta yapar zina yapar diyen zihnıyet.. neden zina yapacagına delikanlı gibi alsın ikikatlı veya ayrı ayrı ewlerde oturtsun ikisinede esit mıuamelede bulunsun demiyor anlamıyorum bir de çok övdüğünüz özendiğiniz avrupa toplumlarına bakın onların psıkologlarının konuyla alakalı yorumlarına adamlar 16. 17. yüzyılda çok evliliği yasa yapmışlar kimse araştırmadan bakmadan dinlemeden bol keseden konuşuyorlar yazık yaa ricam bıraz okuyun arastırın ..

Adsız dedi ki...

ALLAH askına bu nasil bir zihniyettir ya ? Sen bir kadin olarak bunu gururuna yakistirabiliyormusun ? Madem oyle Butun guc erkekte degil herhalde. Bir erkek kadar bir kadinda aldatabilir. Hadi onada bi cozum bul o zihniyetinle. Tobe Ya'Rabbim ya. ALLAH sizin gibileri İslah etsin baskada birsey demiyorum. Yaptigin, Evlilik sifatini lekelemekten baska birsey degil.

Sponsorlu Bağlantılar

internethaberoku son yazılar

Arşiv