21 Mayıs 2011 Cumartesi

Seks Kaseti Cihan Paçacı Osman Çakır Ümit Şafak Mehmet Ekici Mehmet Taytay'ın İstifasını Getirdi


Seks Kaseti Cihan Paçacı Osman Çakır Ümit Şafak Mehmet Ekici Mehmet Taytay'ın İstifasını Getirdi
MHP'de beş istifa birden!
Farklıülkücülük adlı internet sitesinin, haklarında kaset iddiasında bulunduğu MHP Genel Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Osman Çakır, MHP Genel Başkan yardımcısı Mehmet Ekici, MHP Genel Başkan Yardımcısı Ümit Şafak, Başkanlık Divanı Üyesi Mehmet Taytak ve MHP Genel sekreteri Cihan Paçacı istifa etti
MHP Genel Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Osman Çakır, partideki görevlerinden, parti üyeliğinden ve Samsun milletvekili adaylığından istifa ettiğini açıkladı.

Çakır: ''Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkan Yardımcılığı, Merkez Yönetim Kurulu Üyeliği görevlerinden ve Parti üyeliğinden, Samsun Milletvekili Adaylığından istifa ettim''

Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Ekici de istifa etti!

Ekici: "Milletimden özür diliyorum, savaşım şimdi başlıyor!"

MHP Genel Başkan Yarımcıları Osman Çakır ve Mehmet Ekici'nin arından, Milliyetçi Hareket Partisi Genel Sekreteri Sayın Cihan Paçacı da istifa etti.

Paçacı: ''Milliyetçi Hareket Partisi Genel Sekreterliği, Merkez Yönetim Kurulu Üyeliği görevlerinden ve Parti üyeliğinden, Ankara Milletvekili adaylığından istifa ediyorum''haberturk