7 Ocak 2011 Cuma

Apolitik Öğrenci Temsilcisi Üstelik Jaguarlı Daha Ne Olsun


ALLAH HERKESE JAGUAR NASİP ETSİN

ALLAH HERKESE JAGUAR NASİP ETSİN
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün üniversitelerin öğrenci konseyi başkanlarıyla yaptığı görüşme tartışılmaya devam ediyor.
Bu görüşmede en çok konuşulan olaysa, Bilkent Üniversitesi öğrenci temsilcisi Alper Yasin Altınel’in Jaguar marka lüks bir otomobille Köşk’e gelmesi oldu.
Çıkan haberlere göre; Altınel’in bir de özel şoförü vardı.
Odatv tartışma yaratan Alper Yasin Altınel’e ulaştı ve sorularını yöneltti. İşte Altınel’in Odatv’ye yaptığı açıklamalardan satırbaşları:

- Jaguar arabam olduğu doğru ama özel şoförüm yok. Beni Köşk’e getiren yakın bir arkadaşımdı. Ailemin maddi durumu iyi olduğundan dolayı sahibim bu araca. İnşallah, Allah herkese nasip eder…
- Dışarıda eylem yapıldığından haberimiz yoktu. Ama bana yakıştırılan “adamın durumu iyi, fakirlikten anlamaz” düşüncesini doğru bulmuyorum.
- Apolitik olmak zorundayım. Yoksa öğrenci konseyi başkanı olamazdım.
- Cumhurbaşkanı’ndan TBMM çatısı altında öğrenci parlamentosu kurulmasını talep ettim.

FACEBOOK’TA “MEZUN” GÖRÜNÜYOR
Altınel yaptığı açıklamada; “ülkücü olduğu” iddialarına ise şöyle yanıt verdi: “Olur da bir gün üniversiteden mezun olursam, o zaman siyaset konuşabilirim.”
Facebook hesabında “mezun” ve “Kaftan Yazılım Otomasyon Arge Bilişim” adlı bir şirkette çalışıyor, diye görünen Altınel, bu konuyla ilgili şunları söyledi: 
“Ona dikkat etmedim, Siyaset Bilimi son sınıf öğrencisiyim. O şirket ise kuzenimin şirketi, arada yardım ediyorum.”
Odatv.com