Göbek Ve Karın Yağlarını Eritmek İçin Ne Yapmalıyız

Göbek Ve Karın Yağlarını Eritmek İçin Ne Yapmalıyız, Bölgesel zayıflama, göbek eritme yöntemleri, karın bölgesindeki yağlardan kurtulmak, karın bölgesini eritmek, karın yağlarından kurtulmak için, karın yağlarını eritmek, karın yağlarını eritmek için ne yapmalı, karın ve göbek yağlarını eritmek için ne yapmalı, göbek yağlarını eritmek için ne yapmalı, karın yağlarını eritmek için ne yapmalı, karın bölgesi yağlardan kurtulmak için ne yapmalıyız, gobek karin eritme, bel eritme, göbeği eritmek, gobek eritmek, gobek eritme, böbek eritme, ab rocket abrocket gobek eritme yontemleri, gobek eritme diyeti, basen göbek egzersizi, karin eritme hareketleri, karin eritme diyeti.

Karın Yağlarını Eritmek İçin Ne Yapmalı

  • Öncelikle aşırı kilolu olanların uzman bir doktora gitmelerini öneriyoruz.
  • Göbek ve karın yağlarını eritmek istiyorsanız her gün mutlaka kahvaltı yapmalısınız. Kahvaltı yapmadan güne başlarsanız metabolizmanız yavaşlar. 
  • Sıkı diyetlere kesinlikle girmemeli, sağlıklı ve dengeli beslenmelisiniz.
  • Bol bol su içmelisiniz.
  • Çay- kahve hariç günde en az 10 bardak su içmelisiniz.
  • Hazır meyve sularını unutmalısınız.
  • Taze meyve ve sebze tüketmelisiniz.
  • Bazı besinleri kendinize yasaklamamalı, ancak dozunda tüketmelisiniz. Çünkü sağlıklı yaşam için her besine ihtiyacımız var. 
  • Spor! Olmazsa olmaz. Karın ve göbek sorunu olanlar özellikle bu bölgeleri çalıştıracak sporlara yönelmelidir. Yürüyüş, mekik çekme, yüzme, plates, hulahop çevirme (yani çember çevirme, internetten nasıl çevrildiğini öğrenin:)) başlıca göbek eriten sporlar bunlar.
  • Oturduğunuz zamanlarda göbeğinizi içeri çekip 10'a kadar sayıp bırakın. Bu hareketi oturduğunuz yerde yapabildiğiniz kadar yapın. Evde, işyerinde, ders çalışırken, tv izlerken, yatakta.... yapabilirsiniz. 
  • Öğünlerinizde yoğurt tüketin.
  • Metabolizmanızın hızlanması için sabah kalkar kalkmaz kahvaltıdan önce bir bardak limonlu su için. 
  • Karın bölgesine boş vakitlerinizde masaj yapmayı ihmal etmeyin. O bölgedeki kan dolaşımı hızlanacaktır.  Bunu geceleri yatağınıza uzandığınızda rahatlıkla yapabilirsiniz.
  • Aşırı tuzlu ve yağlı yiyeceklerden uzak durun. Tuzu ve yağı normal ölçülerde tüketin, Çünkü tuza ve yağa da ihtiyacımız var.  
Kilo vermek ya da bölgesel yağlarımızı eritmek için sabırlı ve kararlı olmalıyız. Bu tavsiyeleri birkaç gün uygulayıp vazgeçmemeliyiz. En önemlisi sağlıklı yaşamaya karar vermeliyiz...'

1 yorum :

Adsız dedi ki...

senin yazdığın yazıya sıçıyım

Popüler Yayınlar