18 Eylül 2010 Cumartesi

Deniz Baykal İnternet Görüntülerini Nasıl Öğrendi Kemal'in Gelişi Kitabından


Böyle bir şey olamaz Rezzak!   
Hürriyet gazetesi yazarı Şükrü Küçükşahin’in “Kemal’in Gelişi” adlı yeni kitabında, eski CHP Lideri Deniz Baykal’a ait olduğu iddia edilen görüntülerle ilgili çarpıcı bilgiler yer alıyor

Kitaba göre Baykal, genel başkanlık koltuğunu bırakmasına neden olan görüntülerin internete düştüğünden, CHP İzmir Milletvekili ve MYK üyesi Abdürrezzak Erten’in telefonuyla haberdar oldu.

İşte Küçükşahin’in kitabından o bölüm:

“Erten: Günaydın Deniz Bey, ben Rezzak.

Baykal: Ya Rezzak hayırdır, sabah sabah.

E: Efendim çok kötü.

B: Nedir çok kötü olan Rezzak?

E: Efendim lütfen bir internete girer misiniz?

B: Nedir, ne, bir anlatır mısın?

E: Çok şeyler var.

B: Nedir, ne?

E: Çıplak bir halinizle yanınızda Nesrin Hanım var.

E: Böyle efendim.

B: Rezzak sen ne diyorsun ya? Gir bir daha bak, sonra beni yeniden ara.

Erten telefonu kapattı, bir daha internet sitesine girdi, görüntüler hala orada duruyordu. Yeniden Baykal’ı aradı:

E: Efendim; bu bir oyun, kareler yan yana getirilerek kurulmuş böylesi bir komployla karşı karşıyız. Ne yapmamız lazım?

B: Hayır, Rezzak olamaz! Böyle bir şey olabilir mi, böyle bir şey olabilir mi?

E: Efendim bir şeyler yapmak gerekli.

B: Tamam Rezzak. hürriyet.com